Första veckan snart slut :)

Imorgon är sista dagen på vecka 1 av min utmaning nr 2. Igår lördag var min vilodag så jag gjorde inget annat än yoga-stretching. Idag har jag varit på utegymet och sprungit backar efter en lång vila från de p.g.a. svidande hamstrings, men nu går det bra att springa backar igen så sagt och gjort! Helt underbart och inte alls så tungt som jag trodde att det skulle bli. Efter 15 backar i full kareta var jag dock svettig och ganska slut och jättehungrig!! =D Senare på dagen ska jag också köra ett pass i källaren med kick-bag, vikter och rörelseträning, så håll ut det kommer mer ikväll ;)
Här är några bilder från morgonens pass.
 
Magträning som är rätt så tung 10 reps x 3
 
 
Här fortsatt magträning med tunga ben, upp och ner 10 reps x 3
 
Lägger in lite rörelseträning mellan magövningar....
 
och går vidare till armdrag....
 
Mer rörlighet till höfterna och målet är ända ner till splitt.... det kommer om några månader hoppas jag....
 
Tunga backar men skit roligt ju, ger otroligt bra CV- träning... (cv = cardio-vascular)
 
15:de och sista backen för dagen, skiiitjobbigt..... men otroligt kul =D Just love it ♥
 
Vi hörs senare ikväll med fler bilder på källar-träningen ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0