Balansen :(

Som jag berättat tidigare så är min balans åt skogen helt enkelt och jag är övertygat om att det beror helt och hållet på att jag inte tränat min balans regelbundet på läääänge.... ja jag vet latmask i magen eftersom jag hamnat i dålig balans ;) Jag hade sååå himla bra balans för några år sen men nu bara borta....
 
Nu har jag bestämt att det ska bli ändring på det!!! Jag ska träna min balans på något sätt dagligen, mer än bara i nåt av yogapassen jag går på. Jag ska bli bättre än jag någonsin varit på att balansera och det är mycket, det vet jag, men jag vet också att det går! Banne mig så ska jag bli riktig "balansdrottning" haha!
 
Ett smakprov på min obalans från senaste Ashtangapasset... jag koncentrerar mig så himla hård att jag drar ner hakan istället för att bara titta med ögonen på en punkt i golvet och vem vet, mitt högra knä kan möjligen ta i väggen, jag minns inte, så tufft var det men övning ger färdighet heter det ju så här ska det övas :)
 
 
Ha en härlig söndag ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0