Första dagen är över :)

Det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle. Jag har gjort 3 yogapass, den sista med fantastiska Maria på Global yoga. Utmanande för min balans men ett otroligt bra och rörligt pass! Egentligen som vanligt med hennes pass, rörligt och bra, fast ändå annorlunda =D
 
Jag har pluggat yogans historia och gått igenom mina anteckningar från Indien och jämfört och funderat. Jag har försökt att lägga på minnet nya upptäckter och jag kände hur roligt det var där borta och hur mycket jag saknar det när jag tittar på bilder och läser i mina böcker.... och återigen jag känner mig otroligt lugn i själen... En vacker dag kanske jag åker dit igen....
 
Jag känner mig glad och taggat på den här utmaningen och all asanaträning känns också jättebra. Jag måste bara lägga till promenader i mitt schema och byta ut det mot något annat som t.ex. att byta ut en timme från 3 timmars asnaträning på efrtermiddagen så att det blir 2 timmar istället. Det tror jag blir bra. I dag gick jag en timme i isiga skogen här utanför och mantrade mantran som jag kom ihåg. Det kändes faktiskt jättebra :) och inga människor var det i skogen heller så jag fick mantra i fred :)
 
Jag har inte druckit något kaffe alls idag och jag har inte ens ont i huvudet ♥
 
Nu är jag helt slut och ska nanna kudden. Det blir upp med tuppen igen imorgon :)
Natti natti sov gott och ha sköna drömmar ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0