Gymträning

I går gjorde jag ett pass på gymet och koncentrerade mig på ryggen och benen. Jag har artros i knäna och de vill inte alltid som jag vill, speciellt när jag kör Ashtangas Vinyasa och ska rulla över knäna för att komma till Chaturangan... då käns det som om knäna hoppar ur led :(  men jag ska träna upp styrkan i kroppen så jag kan göra det på rätt sätt och inte på mitt sätt!
Jag körde två timmar men 30 minuter var streching och det var välbehövligt kan jag säga.
Tyvärr glömde jag ta med min kamera så inga bilder från det passet men bifogar några bilder från mitt outdoor gym som är ett fantastiskt alternativ för indoor gym ♥
 
Vad ni än tränar, håll ut resultaten kommer sakta eller snabbt men de kommer ;)
 
                                                                                              
Ha en underbar dag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0