Jag klarade mina mål idag med :)

Yes! Backlöpning i skogen 11 st backar av olika storlekar men rätt så tungt fast skitroligt! Jag gillar när det är lite tungt emellan haha...
Därefter blev det yogatekniker och de var riktigt jobbiga... orkade göra 10 st "köttbullar", 15st Navasana fast de sista var bara halvdanna men djupa magmusklerna jobbade som attans och det brände rejält i dem :)
Sen 10 st knälyft på yogablocks och sen var jag heeeelt fäääärdig!
 
Skönt med kväll och vila nu ♥
 
I mål efter backlöpning, svettig men jätteglad!
 
Det här är "köttbullen" ;)
 
Lång väg att gå men jag har tagit första stegen :D och framförallt har jag klarat dagens träningsutmaning!!!
 
 
Chanel
2016-02-20 @ 21:39:05

Vilken supermamma jag har! Du är en sann inspiration! Och så jäkla fin i dina dreads! ❤️

Svar: Tack min finaste dotter <3 Det är du med <3
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0