Redan fredag i morgon!!!!

Dagarna bara svischar förbi, skönt att det har varit så fint väder idag och jag har fått vara ute i det fina vädret, jag är så tacksam :) Hoppas att så många som möjligt har fått njuta av det fina vädret också... Jag har fortsatt att läsa The Upanishads och jag säger bara det LÄS DEN BOKEN gott folk.... och läs den många gånger, den är helt underbar... eller det är kanske bara jag som tycker det och ni säger "vilket skit" efter ni läst den... men läs ändå ♥
 
Annars har jag gjort mest detta idag och har redan världens träningsvärk i mag- och ryggmusklerna.... men det känns så himla sköööönt!!!!
 
Här är startpunkten....
 
sen lyfter jag benen till 90 graders vinkel och....
 
doppar tårna ner till mattan lite lätt och sen upp till 90 grader igen 10 reps x 5 set. JAG ÄR GALEN =D och jag njuter av det ♥
 
God natt och sov gott ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0