100 squats varje dag är en ny deal ;)

Ja, jag och min kärlek har utmanat varandra i squats och att göra 100 st varje dag i 100 dagar. Jag tycker att det låter lite så jag kommer att öka på dessa med 100 djupa squats till varje dag ;) Alltså utmaning mitt i en utmaning haha! Jag har tränat ute på "mitt" fina utegym som vanligt nu när det har varit torrt väder men jag har inte tagit några bilder eftersom jag gör samma grejer hela tiden som tidigare och tycker att det blir liksom inte så kul för nån att titta på samma bilder :)
 
100 st vanliga squats och....
 
100 st djupa squats varje dag 100 dagar framåt fr. o. m. idag så det blir squats även i Norge den här helgen =D
 
Nån som vill hänga på denna lilla utmaning? Tänk vad många man hinner göra under reklambreaks....;)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0