En heeelt underbar morgon igen :)

Jag vet inte vad det är men jag blir så himla glad när jag kommer till gymmet! Jag har skrivit om det här tidigare också men jag måste tjata om det igen bara för att jag känner så här. En genuin glädje som bara sprider sig genom hela mig och gör min gymupplevelse något alldeles speciellt..... Jag ville inte ens åka hem därifrån idag efter 2,5 timmars pass!
Så jag säger det igen: World Class Västerås är något alldeles extra, ett kanonbra gym, ett fantastiskt gym där jag får träna vad jag vill och behöver träna och personalen är välkomnande, vänliga, hjälpsamma och glada!!! Det gör så himla mycket för helhetsupplevelsen! Jag har gymmat sen tidigt 80-tal av och till, så tro mig när jag berättar att jag har upplevt många gym i mitt liv, även såna där servicen inte har funnits alls, där språket har varit aggresivt och frånstötande även på info-lappar.... då blir atmosfären och känslan också därefter. Men som sagt det finns inget av det på "mitt" gym, bara glädje och vänlighet! Tack alla ni som jobbar på "mitt" gym för att ni gör ett så fantastiskt jobb för oss som svettas och sliter där! Det blir lättare och mer glädjefyllt p.g.a. ER ♥
 
Några bilder på mitt slit med armstyrkan idag :)
 
Lite uppvärmning-strech efter 10 minuter på kick-bagen...
 
Bara 11,5 kg för bicep curl 10 reps x 3 men det kändes i mina smala armar....
 
Fick ingen bild på mig själv men jag gjorde den här maskinen också med 25 kg 10 reps x 3
 
Pull up/chin up med omvänd grepp 30 kg till hjälp uppåt 10 reps x 3 tungt faktiskt, men kul :)
 
Aktiv skulder lyft är jobbigt men givande åter 10 reps x 3 + ett aktivt lyft i slutet så länge man orkar...
 
Jag gjorde även:
bicep curl med 6 kg i vardera hand 10 reps x 3
armhävningar på maskin med 35 kg 10 reps x 3
Axellyft med 10 kg 10 reps x 3
Handstående mot väggen ca 1 minut
+ lite till ;)
 
Nu är mina axlar och armar gelé och den här väntar på att bli inmundigad =D
Innehåller vatten, soyaproteinpulver 68% samt strandnyponpulver, smakar inte så mycket men gör gott :)
 
Ha en underbar dag och sköt om er ♥
rememberthiis.blogg.se
2016-04-26 @ 10:04:40
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Härligt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0