En vecka kvar ;)

Snart är det dags för min nästa utmaning.... Det känns jättespännande att få börja en ny utmaning. Den kommer nog att förändra min vardag väldigt mycket precis som min första utmaning med yoga gjorde fast på ett annat sätt så klart. Nästa utmaning, som inte handlar om asanaträning, inkluderar inte mer yoga än Yinyoga 1-2 ggr per vecka och Globalyoga högst 2 ggr per vecka, men massor av anna träning. Utmaning nr 2 kommer också att pågå längre än min yogautmaning. Minst 3 månader kommer jag att "kämpa" med den och även den kommer att innebära tidiga morgnar från kl 05:00..... Jag måste dock reservera mig för eventuelle förändringar under tiden p.g.a. min arbetssituation men jag är säker på att det går att omarbeta allt utan att för den skull behöva varken utesluta eller hoppa över något i mitt nya program =D
Till dess blir det min underbara skog och mitt älskade Outdoor gym ;)
 
 
 
 
Ha en underbar vecka ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0