Rörelse gör mig gott :)

Upptaget i källargymmet i kväll så det blev rörelseträning i "min" yoga-shala =D. Tacksam att jag har en shala hemma där jag kan träna både yoga och rörelseträning..... För mig är det viktigt att utöka mitt rörelsemönster, förbättra, ändra, förfina, göra mer rörlig, stark och mjuk samtidigt, så att kroppen får utrycka sig på ett mer öppet och balanserad sätt....Bildkvaliten blev lite underlig men rörelserna syns ganska tydligt ändå :)
 
Rör mig mjukt och sakta i gång med mina andetag som musik och kan bara säga att det är underbart befriande!
 
Den här rörelsen är jättebra för balansen, benen, knäna, höfter och coren.... man börjar med fötterna som på bilden...
 
....fortsätter sakta sakta sakta hela vägen ner till sittande, växlar ben eller kör med samma form och....
 
går samma väg sakta sakta sakta upp.... jag gör den här väldigt ofta 20 ggr åt gången ♥
 
Men nu God natt och sov gott ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0