Skratt, shopping, yoga och promenader :)

Jag har inte skrattat så här mycket på länge som nu när min syster är på besök!!!! Underbart, underbart, underbart! Vi börjar dagen med gapskratt redan när vi hälsar varandra "God morgon".... det bara blir så för att vi har samma humor och varje liten grej vi gör kan bli något jätteroligt och galet!
Jag har inte heller varit på shoppingrundor över hela Västerås så mycket som under dessa 1 1/2 veckor med syrran ♥
Jag har inte köpt någott men det har hon.... hon måste skicka ett paket på 20 kg hem till Finland och har dessutom en resväska fullt med kläder och skor som väger 20 kg som ska checkas in på planet :) Vi är så lyckliga och trivs och njuter av tiden tillsammans! Min man pratar inte finska och syrran pratar varken svenska eller engelska så de kommunicerar genom mig och jag tycker att det är roligt att översätta, om det blir rätt eller inte varje gång är en annan femma ;)
 
Vi gör mjuk Yinyoga varje dag och ibland två gånger om dagen för att hon vill bli mjukare i kroppen och få de artrotiska lederna att må lite bättre. Vi promenerar och vi skrattar och minns gamla tider och skrattar ännu mer =D
 
Livet är underbart, ta vara på det positiva och roliga i det
och ta hand om er och varandra ♥♥♥
 
♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0