Underbart att träna <3

Jag kanske är galen, min man påstår det iaf.... men jag älskar mina morgnar med all träning. Jag började i tisdags och nu är det torsdag så jag har avverkat 3 morgonträningspass á 2,5 timmar plus ca 45 minuter kvällsträning hemma och jag mår jättebra. Jag har träningsvärk men inte som jag brukade få tidigare med stela värkande muskler utan smidiga värkande muskler :) Mina knän känns mycket stabilare redan och coren har jag bättre kontakt med också. Det händer alltså saker med kroppen redan. Skillnaden mellan mina tidigare gymperioder jämförd med den här är att jag tränar med mindre vikter och att jag äter extra protein i form av soyaprotein. Jag tror att kombon med dessa ingredienser är svaret på att jag mår bättre och har inte sådan stelhet som tidigare gånger. 
 
Jag körde det vanliga programmet och lade till dessa dödare.... dipps på romerska ringar och hjäääääälp vad jobbigt det var!!! Lyckades göra 10 x 3 men tuuungt som attans fast tårna vilade lite mot marken :( Annars är den en jätterolig och bra övning =D
 
Tanten behöver verkligen träna upp musklerna ser jag =D... och det ska tanten göra ;)
 
Utsikten från 9:de våningen på Punkthuset.... känner tacksamhet och glädje av att kunna träna här ♥
 
 Soyaprotein, vatten, banan, äpple, gurkmeja och kanel i min smothie mmmmmm..... :)
 
Ha en bra dag folks ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0