Det var tungt :(... men jag gjorde det :)

Igår var en dag i solen och lite träning med rörlighet, squats, yoga och mycket savasana i solen ;) Körde inte gymträning varken ute eller inne men träning med rörlighet och huvudstående som är så bra för balansen och corestyrkan :)
 
Idag var det åter en dag då jag inte ville gå upp kl 5 och åka och träna på gymmet, men jag tog fram min finska sisu och japanska självdiciplin och körde på ändå.... Känslan var underbar efteråt när jag kom hem efter diverse bilproblem, den startade inte, sa inte ett jota typ... Tack och lov har jag en fantastisk lillebror i stan som just idag kunde komma och bogsera hem mig med bilen! Tack finaste lillebror! Du är bäst ♥
 
Idag körde jag
Squats 10 x 3 med 30 kg på stången (Har massa squats kvar att göra idag på reklampauserna haha =D)
Militärpress 10 x 3 15 kg på stången
Marklyft 10 x 3 25 kg på stången (trött i ryggen därför låga vikter)
+ massa annat för ben, core och lite armar.
 
Två timmar gick fort och var faktiskt roligt! Jag är nöjd så långt men jag ska till utegymmet senare på kvällen och kör ett pass där också. Nästa vecka är vecka 8 och då ska det synas lite resultat fast jag tycker inte att det har hänt nåt alls utom med midjan som hade miskat med hela 6 cm sist!!! Det tycker jag är helt otroligt fast jag hade gått upp 2 kg. Jag gick ner 1 kg i Norge men har tagit igen det här hemma på en vecka ;)
 
Lite bilder från igår och från uppvärmningen idag.
 
Ha en underbar dag ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0