blogg.se har tekniska problem....

Därför har mitt senaste inlägg lagts in 2 ggr  men shit happens i alla områden här i livet =D. Jag har varit ute på en underbar promenad i skogen och jag bara älskar att vara där.... Tänkte när jag gick att jag kanske kan bo i skogen ett tag och se hur jag mår sen, men det behövs mer planering kring det där.... Kanske kan det bli Utmaning nr 120 eller nåt ;)

Här är lite bilder på en annan utmaning jag gjorde tillsammans med min man 2014.... ;)

Sicilien och vulkanen Etna sett från våran B&B....
 
Högst uppe på toppen vid den största kratern var det varmt och massor med svavel både i mark och luft...
 
därför fick vi bära andningsskydd där uppe. Bakom mig är det 37 km ner till vulkanens varma, kokande delar så jag vågade inte gå längre ut till kanten, dessutom var det väldigt varmt under fötterna på mig...
 
Om Shanti Shanti Shanti ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0