Frisk igen tror jag :)

Nu är jag på benen igen efter förkylningen som satte sig i halsen och skallen. Har sovit som en stock och känner mig utvilad och pigg-ish.... Vaknade 05:00 och kunde inte sova utan gick upp och gjorde yogini-rutiner och även 10 st Surya Namaskaras =D Alltså, det räcker så bra med dem som morgongymnastik!!! Jag blir så pigg, vital och glad av de <3. Testa några morgnar och känn skillnaden. Absolut värd att gå upp lite tidigare och bosta sig själv med dessa välgörande övningar med Ujjayi andning till ;)
 
Eftersom jag inte varit kry så ska jag ta det försiktigt med att komma i gång med träningen. Jag håller på att planera för fullt för min nästa utmaning som böjar typ om 2 och en halv vecka. Den ska också bli utmanande på många olika sätt med tidiga morgnar och träningsprogram som jag måste fullfölja om jag ska lyckas med mina mål i utmaningen..... Spännande och jättekul och åter igen ALLA är välkomna att delta på sina egna villkor ♥
Men handlar den utmaningen också om yoga? Ja, för mig gör den det, men kanske inte för alla. Bedöm själv och ha en åsikt om den när jag lägger ut utmaningen lite senare.... Nu ska jag ut och känna friska luften i lungorna igen efter två dagars sängläge =D
 
 
Williams Bläckvard på väggen i mitt yoga-rum ♥
 
och Astrids Svamp Bob på andra väggen ♥
 
På det här sättet har jag mina finaste puffar alltid hos mig ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0