KAFFE <3

I dag vaknade jag kl 04:30 och gick inte upp fast jag inte var trött... kroppen vill upp tidigt numer.... Nej, tänkte jag , mannen är ledig och vill sova (han går upp kl 04:00 när han jobbar) så jag ska också sova vidare och det gjorde jag! Fast det känns att jag kastar bort dyrbar tid till att sova, men det kan ju vara viktigt att sova "ut" ibland, jag vet inte. Sen förstår ni, när jag vaknade igen 07:30 åt jag lite frukost och drack 2 koppar KAFFE!!!! Ljuvligt, vill ha mer men vågar inte för att inte få hjärtklappning av coffeinschock hahahaaa!!!!
Tänk att det är så gott med kaffe! Och vad man kan bli beroende av det fast det går ju att vara utan också =D
 
Ljuvligt!!!! Gott aromatiskt färskbryggt kaffe ♥ Vad jag har saknat Dig! ♥
 
Ha en härlig Lång Fredag!
 
 
Om ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0