Härligt väder att träna ute :)

Igår var det åter dags för utegym och armar... tungt men otroligt givande och såååå skönt att träna ute! Jag älskar verkligen att vara kreativ i min träning och blanda olika rörelser och övningar... Det ger mycket för kroppen.  Träningen blir varierande och aldrig tråkig när kroppen behöver ställa in sig på olika utmaningar hela tiden och på så sätt utveckla olika muskler. Underbart och bara sååå kul ♥
Några bilder på armträningen och lite annat =D
 
Uppvärmning för hela kroppen ingår alltid i min träning och är lika viktig för varje pass :)
 
Stretching likaså.... alltid efter ett styrkepass, men även som en del av rörlighetsträningen för olika leder.
 
Armar skulle jag träna och det blev det, mycket av olika övningar med ringar, gummiband och lite annat som ni kan se :)
 
Den här övningen tränar hela kroppen med balans och allt ♥ Rolig är den också =D
 
Armgång är en av de roligaste övningar, tuff om man inte får in pendeln rätt fick jag erfara :/
 
En gång kamsportare alltid kamsportare =D Att öva sparkar är svårt att motstå när det finns roliga redskap att tillgå ;)
 
En rolig dag ute..... efter ett mixpass med yoga och stretching ute hade tre timmar passerat utan ett moln på himmelen ♥♥♥
 
 
Lili
2016-05-08 @ 16:52:43
URL: http://zilverka.blogg.se/

Jäklar vad fit du är, och flexibel! Inspirerande!

Svar: Tack snälla! Det värmer <3. Kul att du blir inspirerad <3 Jag vill så gärna nå mina mål och med pepp och kommentarer som din gör det mycket lättare så Tack så mycket!
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0