Lillehammer here I come ;)

Imorgon åker jag och kärleken till Norge ♥ Älskar detta land med sin otroligt vackra natur och väldigt glada, trevliga och hjälpsamma människor. Jag jobbade i Norge från 2005 till 2008 och lärde känna många fina människor. Nu ska jag åter besöka mitt första och sista jobbstad Lillehammer där jag åt världens godaste potatis som jag köpte hos en torghandlare =D. Känner att jag behöver komma hemifrån ett tag om så bara en long weekend men ändå.
 
Jag och lillebrorsan är på listan som donatorer av stamceller till min syster om någon av oss matchar och om det skulle behövas, men jag tänker att hon blir frisk av den pågående behandlingen och all kärlek hon får av oss alla i familjen ♥ ♥ ♥ Hon mår förhållandevis bra och är vid gott mod och vi alla öser massor med kärleksfulla tankar över henne ♥♥♥
 
Det är inte bara tråkiga saker som händer i familjen utan vår stora familj växte ytterligare natten till idag då M fick en liten kille ♥ :) Skönt med glada nyheter som omväxling =D
 
♥ Livet är magiskt om man bara kan se det magiska i livet ♥
 
Sköt om er och ha en underbar helg med massa kärlek och glädje ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0