Och vikten då?

Ja vad händer med kroppen min nu när jag kör så många styrke pass i veckan? Det händer inte så himla mycket kanske på utsidan just men idag väger jag 60kg!!!! Utgångsvikten var 58kg och målet är 65kg på 3-4 månader..... Första månaden lider mot sitt slut nu i och med denna vecka så jag kan kanske vara rätt nöjd med viktuppgången ändå, eller?
Mina "mått" innan jag började min utmaning nr 2 får ni nästa vecka i jämförelse med de mått som jag har då. Det kanske inte är någon skillnad på dem eller liten eller kanske stor skillnad, vi får se om en vecka på måndag ;)
 
Jag äter som vanligt utom att jag tar tillskott av Soyaproteinpulver nästan varje dag... Jag vet att jag har fuskat lite ibland och inte druckit någon proteindrink, men för det mesta har jag varit rätt duktig på det.  Det som jag tycker är jobbigast är just maten, eller proteindrinkarna för att jag tar de som mellanmål och jag är inte van med mellis alls! När jag är hungrig vill jag äta riktig mat och just det är faktiskt heligt för mig att äta riktig mat då.... Jag är i regel rejält hungrig efter ett pass på gymmet på morgonen och då dricker jag en proteindrink som första alternativ eftersom min frukost tar för lång tid att tillaga i det läget... Jag vågar påstå att det är till och med farligt för mig (eller nån i närheten) att inte få i mig näring ganska så direkt efter ett morgonpass.... Jag blir så himla ARG när jag är hungrig så jag skulle kunna slå på nån eller nåt haha =D
 
Så det är bäst att jag käkar igen så att jag håller mig så här glad ♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0