Glad Midsommar :)

Igår var en jättebra dag tills en nasty huvudvärk slog till :( så det blev väldigt lite träning igår =0. Nu har jag dock repat mig och varit till utegymmet för 2 timmars pass. Det var dags för Bent Arm Work och det innebär dips, pull ups, chin ups, greppträning osv. Men även core, squats och stretching hör till mitt program såklart :)
 
150 squats ute var en underbar upplevelse och jag känner mig så mycket starkare i benen efter dessa veckor med 100 (200) squats dagligen =D
 
core/armträning i solen ger mig en kick!!
 
dessa övningar är jobbiga i början men blir lättare och lättare med tiden :)
 
 
Glad Midsommar ♥♥♥
 
Ha en skön midsommar och sköt om Dig ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0