Hej vad det går... ;)

Jaaa, idag har jag verkligen jobbat hårt med armstyrkan, men enbart med min egen kroppsvikt och bara med raka armar =D Skitkul men jobbigt!!
 
Dessa två bilder är från utegymmet där jag såklart gjorde annat med....
 
Handstående och gående mot väggen även inomhus... jobbigare än jag trodde att det skulle vara just idag :/
 
Annorlunda squats med 15 kg i ryggsäcken....
 
Coreträning åt alla håll och kanter.... tar jättemycket och är sååå jobbigt =D...
 
och att träna sparkar mot väggen är alltid lika roligt för en kampsportare =D
 
Ta hand om Dig på bästa sättet Du kan♥
Anonym
2016-06-21 @ 23:59:22

Bra syrran👍

Svar: Tack <3
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0