Inte mycket träning men men...

Ja den här veckan blev inte som jag hade planerat eftersom magsjukan slog till och det har varit mycket annat också som har varit viktigare än just min träning =D Roliga saker som skolavslutningar och studenten har piggat upp men sviter från magsjukan har gjort mig trött och orkeslös trots diverse uppiggande åtgärder i form av vätska med elektrolyter, skonkost och annat. Dessutom fick den min artros att blomma upp i all sin glans med svullna och värkande leder så då lät jag bli all träning. Nu känner jag mig åter pigg och ska ta upp min träning igen så snart tid finns.
Ha en trevlig helg alla och fortsättning följer =D
 
Den blomstertid nu kommer..... :)
 
Stort Grattis till alla studenter och alla som har klarat av ännu ett år i skolan ♥♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0