Träningsfri fredag blev en bra fredag!

Jag hade en ledig dag igår och det känndes som att kroppen behövde den fast jag gjorde 100 squats (bara) på kvällen. Jag var hungrig hela dagen och åt massor med protein i form av proteinbröd, soyaproteinpulver i turkisk yoghurt med lite honung i och massa broccoli! Visste ni att 100 g broccoli innehåller mer protein än 100 g kött? Ja faktiskt 100 g broccoli innehåller över 11 % protein och 100 g kött (nötkött) innehåller bara lite över 6 % så då väljer jag broccoli ;)
 
Jag käkade nästan hela dagen igår och på kvällen blev det en fet pizza Marquerita som var sååå gooood! Ibland får jag såna här dåliga idéer och trycker i mig en pizza bara för att jag tror att kroppen vill ha en. Idag har jag dock käkat normalt igen. Lagom med proteiner och annat hälsosamt. Har inte tränat nåt än men laddar för utegymmet just nu och ska strax börja en timmes uppvärmning.
 
Ha en trevlig lördagkväll =D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0