Underbara utegym :)

Dagen blev en bra dag träningsmässigt. Jag är jättenöjd, jätteglad och jättetrött! En timmes träning inne först med uppvärmning, huvudstående, handstående (mot en vägg såklart) och rörlighet. Sen bar det av till utegymmet och där blev det allt möjligt med ringar, gummiband, bars och annat. Underbart väder och underbart utegym ♥
 
 
Jag missar aldrig uppvärmningen för axlar, armar och skuldror när jag kör mycket ringar och annat roligt just för dessa kroppsdelar :)
 
Se så mycket kul man kan hitta på ute på ett utegym =D
Nu ska jag sova för jag är trött!
God natt och sov gott ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0