Dagens träning så långt :)

Jag har tränat hela 3 timmar idag redan men har 80 djupa squats kvar att göra. Rörlighet och styrka stod på programmet idag och det blev det för hela slanten och en och annan yoga move ;)
 
Värmer upp med lite fri rörelse....
 
innan jag går på styrke delen... 120 squats i olika varianter här med 10 kg extra....
 
här får armar, rygg och mage sitt....
 
Den här övningen har minskat 6 cm från min midja.... gör den varje dag och blir bara starkare och starkare ;)
 
....sen rusar jag i väg på alla fyra....
 
för att fixa middagen =D
 
Det blev en rolig träningsdag hemma =D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0