Nu är jag på banan igen :)

Min yogashala har blivit ett litet gym eftersom det ska bytas fönster nere i källargymmet... Kickbagen fick jag lämna där nere men några andra grejer flyttade upp i shalan =D
 
 
Nästa vecka är vecka 5 i min utmaning och jag har alltså gått upp 2 kg muskler under dessa första 4 veckorna och det känns bra! Jag känner mig starkare i kroppen och smidigheten har inte heller strykit på foten ännu, dessutom har jag bättre balans än tidigare! Jag lovade måttreferenser innan och här kommer de....
 
Mina mått innan utmaningen
 
 
Midja:77 cm
 
Stuss:  95 cm
 
Armar:  27 cm (höger och vänster)
 
Lår: 53 cm  (höger och vänster)
 
 
4 veckor in på utmaningen
 
Midja: 71 cm
 
Stuss: 97,5 cm
 
Armar: 28,5 cm (höger och vänster)
 
Lår: 54,5 cm (höger och vänster)
 
=D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0