Nu är jag trött som bara den....

Jag har alltså tränat 4 timmar idag vilket betyder att jag "bara" ska träna 2 timmar imorgon haha =D Hur som helst gick jag och kärleken till utegymmet också idag på sen eftermiddag och rätt vad det var så hade två timmar gått och vi var jättehungriga! Nu vill jag gå och lägga mig och sova till imorgon för då blir det utegym igen yeeeee!
 
Här hänger jag och hänger haha i en back hang som stärker rygg, mage, armar, axlar och skuldror att inte tala om händer och greppet!!!
 
Koncentration ser ut så här och magmusklerna grinar men det gör även mina händer :(
 
PS. 100+100 squats done!
God natt och sov gott ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0