Tiden går och jag går också.....

Ner i vikt :( Vi gick mycket i bergen i Norge och det var bra benträning i den terängen (armträning också p.g.a. att vi fick hålla fast i rep, rötter och annat) men jag gick också ner i vikt ett helt kilo... Nå ja det tar jag igen snart hoppas jag till exempel med den här smarriga middagen =D
 
Sallad som grund med päron, tomater och granatäpplen...
 
uppepå en blandning av stekt potatis, pasta, gul lök, purjolök, champinjoner, haloumi och lite parmesan på toppen. Enkelt och gott =D
 
Enjoy ♥
Matilda Berlin
2016-05-27 @ 22:01:32
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Guu så gott det ser ut! Heeelt fantastiskt smarrigt =)

Svar: Tack! Det smakar gott också ;)
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0