Ackis idag istället för Global Yoga!

Kom precis hem från Uppsala och efter sex timmar på Akademiska i Uppsala, med resor är jag tröttare än trött. Jag hann inte till yogan utan får vila istället :) Det är ingen synd om mig, tvärtom, jag känner mig trött efter en sådan här dag med mycket bilkörning, dessutom bitvis i snöstorm :(.... Ska det inte bli varmt snart??? Vi är snart inne i maj ju.... SOOOMMAAAAR var är DU?
 
Nåja, allt är väl, jag kör lite yoga här hemma ikväll och jag ska till gymmet imorgon igen för mer träning för armar den här gången. Jag kör också mage och rygg varje träning så dem har ingen egen dag haha, varje dag är deras egen dag ♥.
 
Det ska va gott och leva annars kan det kvitta ;)
 
Soooommmaaarrr jag saknar dig ♥
 
Vill ha sommar nu ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0