Det där med Yoga...

Min yoga-utmaning gick ju som den gick, men jag är glad att jag gjorde den för nu vet jag att jag kan må bättre genom att leva som en yogini även här hemma....  Nu har jag fått mina hamstrings friska igen och kör andra utmaningen, men jag tänker på yoga väldigt ofta och ja, jag gör asanaträning igen nästan dagligen fast på ett lugnare sätt än tidigare.....
 
Nu blir det mest Yinyoga och det känns bra fast jag har inte hittat tillbaka till yoga-glädjen ännu och jag tänker inte stressa för det heller för då tror jag att det blir bara värre och kanske gör att jag helt slutar med yoga. Just nu är det så här och det accepterar jag. Jag har kvar mina yogarutiner när det gäller meditation, pranayama och neti samt att jag gör Adho Mukha Shvanasana (neråt gående hund) och andra asanas nästan varje dag ändå så jag tror att allt måste bara få ta sin tid att mogna och växa fram till något bra igen. Till dess lever jag på gamla yoga-minnen ♥
 
 
Om Shanti, shanti, shanti ♥♥♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0