God morgon!

Idag börjar en ny vecka på min utmaning och idag var det åter ett benpass på programmet. Så här blev det:
 
Uppvärmning med kick-bag 10 minuter + rörlighetsträning 10 minuter
Pistol squats 10 reps x 3
Hoppsquats 10 reps x 5 (kändes roligt så det blev x 5)
Lunges med 20 kg 10 reps x 3 (hamstrings gillar inte detta än)
Bencurl quadriceps 35 kg 10 reps x 3
Bencurl hamstrings 15 kg 10 reps x 3
Bencurl in-och utsida lår 35 kg / 28 kg 10 reps vardera x 3
 
Det blev mer rörlighetsträning efter benpasset samt yogastretching och ikväll är det Globalyoga 1 timme så efter det passet har jag kört mina 3 timmar idag med =D
 
 
 
 
 
Ha en underbar dag ♥♥♥
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0