Jag är värd en sovmorgon :)

Jag sov till 06:30 idag och känner mig pigg och utvilad nu. Idag ska jag inte köra lika hårt som igår men något måste jag göra känner jag. Kanske backlöpning eller källargymmet med olika övningar eller vem vet kanske till och med yoga ute i friska luften.... ;)
 
Här några övningar från mitt kvällspass  i källaren igår :)
 
Den balansen, den balansen.... svårt men den kommer....
 
 
Arm- core- och benstyrka på gamla karate-vis, min chichi, hammaren väger 4 kg :)
10reps/ arm x 4
 
Den här övningen är bra för axlar, skuldror och armar, 2 kg 10reps x 3,  jobbig men en jätterolig övning.
 
Det blev en hel timme nere i källaren igårkväll så typ 3,5 timmar träning sammanlgt i går plus en timmes promenad i skogen på det. När jag skriver detta låter det som jättemycket men jag känner inte i kroppen att det är för mycket. Det var värre med yogautmaningen då jag körde ca 5 timmar yoga dagligen till det inte gick längre med hamstrings... Nu bygger jag sakta och lite i taget upp musklerna som jag förstörde i yogan och känner mig redan starkare så jag är på rätt väg känner jag. =D
 
Ha en trevlig Valborg alla och njut av livet ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0