Lite sent men här är en L-sitövning

Tar jättemycket på magen och ja lite mindre här och där :)
 
Sitt som på bilden med rundad rygg och händerna lite framför höfterna. Sitt i så många sekunder du kan och repetera x 3 och bara öka på tiden till 1-3 miuter när du blir starkare. Den är jobbig men superskön dagen efter haha =D
 
Jag fixar inte mer än 45 sekunder just nu men övning ger färdighet hoppas jag....
 
Vill du jobba hårdare lyft upp ett ben och växla ben på nästa runda... alltså skitjobbigt är detta tycker jag
 
Och till alla er som gör en hel  L-sits kör hård det är kul ;)
Matilda Berlin
2016-04-20 @ 21:31:45
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Shit vad grymt! =)

Svar: Tack =D
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0