Lycka, hunger och träningsvärk ;)

Jag är såååå himla lycklig av att träna som jag gör! Jag känner mig som när jag höll på med karate... väldigt motiverad, lycklig, glad och ständigt hungrig! Alltså endorfiner spritter i kroppen utav bara den!
Jag gick åter upp med tuppen, meditation, pranayama och en kopp grönt te och i väg till gymmet. Livet på gymmet är bara så himla kul, givande och ja jobbigt också för kroppen haha!
 
Idag väger jag 58 kg och som ni ser på bilderna är jag rätt tunn i armar och ben och jag tycker inte om det eftersom jag har artros. Jag behöver muskler för att stötta de sjuka lederna. Det är orsaken varför jag vill bygga upp muskulaturen för att jag vet att jag mår bättre då. Jag ska upp till minst 65 kg under dessa 3-4 månader och då helst bara muskler... Wish me luck... ♥
 
Jag körde som igår fast, eftersom jag inte hade för mycket träningsvärk så ökade jag på vikter lite och känner verkligen träningsvärk redan nu =D This pain is good =D.
 
Här är lite bilder på min träning, tyvärr är kvalitén lite sådär när jag gick lös på säcken haha....
 
Skulderlyft hängande, tungt men bra för just skuldror, lats och core om man vill engagera dem också...
 
Altså jag bara älskar den här maskinen! Pull ups med tunna armar blir så mycket lättare här ;)
 
Den gråa pantern, nej jag menar elefanten gör  armhävningar på maskin :)
 
Lats drag på maskin....
 
Detta mötte mig vid 8:40 när jag gick till bilen... Det är vår i vackra Västerås ♥
 
Hungrig som bara den och en drink med grönkål, jordgubber och soyaprotein i vatten gjorde gott men jag var även tvungen att käka Spaghetti Bolognese med sås som var gjord på soyafärs mmmm....  gott och bra mat efter träningen :)
 
Enjoy life, laugh a lot and be happy....
 
.... men glöm inte att träna, motionera eller röra på dig på din egen nivå, det gör dig lyckligare på många olika plan vågar jag påstå =D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0