Underbara Yin Yoga och fredag :)

Underbara fredag och Yin-yoga tidigt imorse med fantastiska Maria! Hon är superbra och kunnig! Tack Maria för ett fantastiskt pass!
På eftermiddagen ville jag ut i min skog igen, det är ett måste varje dag för mig, speciellt på en dag som denna med solsken och lite värme 10 grader ;) Sen måste jag ju träna nåt varje gång jag går ut som t.ex. armhävningar eller bara några tekniker från karate.... eller att krama ett träd efter att jag sparkat mot det ett tag :) fast inte med träff såklart! Eller att öva den dåliga balansen. =D
 
Jag älskar att träna ute och kan inte gå i skogen utan att ta vara på tillfället att träna nåt. Alla redskap där är gratis, luften jag andas är gratis och det enda jag behöver göra är att aktivera mig fysiskt, så varför inte!
Jag känner det som min skyldighet att ta hand om den kropp jag bor i för att den ska må så bra som möjligt under vår gemensamma resa här på jorden. Det gör jag genom en hälsosam livstil som inkluderar hälsosam mat, motion, sömn, stressfri tillvaro så mycket som möjligt, glädje, tacksamhet, vara ute i naturen och tid att lyssna på tystnaden inom mig ♥....
 
Fast jag misslyckas ibland (ofta hahaha) med något av dessa punkter som t.ex att jag stoppar i mig en croisant eller två, eller dricker en öl eller flera i glada vänners sälskap eller att jag bara sover 4 timmar nån natt och kör skiten ur mig direkt när jag vaknar, men ingen är perfekt fast vi alla är ju det men ändå.... Enjoy life the best you can, I know I will =D
 
Armhävningar :)
 
Karate moves :)
 
Nu blev jag farlig haha ;)
 
I can still kick ♥
 
Balansen, balansen....

balanseeeeennn.... haha maken kliar sig på huvudet =D
 
Hahahahahaaa ett försök till Mayurasana....
Underbara skogen ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0