10:de veckan har börjat...

Jag är jättenöjd för att jag har gått upp ett helt kilo igen så nu väger jag 61 kg. Jag har inte ätit soyaproteinpulver heller hela tiden rigoröst utan har dagar då jag inte äter det alls men försöker få i mig mer protein i andra former. Roligt att mitt arbete ger resultat.... Alltså vikt i början av min utmaning 58 kg och idag, efter 9 veckor 61 kg =D
 
Idag har jag haft en vilodag fast jag sprang backar i skogen. Det blev 16 stycken och det var skönt i värmen meeeen så jobbigt eftersom jag inte sprungit backar på ett tag. Jag gjorde lite rörelseträning och stretching på gräsmattan efter det och känner mig nöjd med det.
 
 
Imorgon vet jag inte riktigt än hur jag kommer att träna, det finns så mycket olika saker i mitt träningsprogram som jag behöver träna men har inte riktigt bestämd mig vad det blir..... men nåt blir det, typ 3 timmar i källaren eller nåt....?
 
God natt och sov gott ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0