9 veckor in på min utmaning...

Jag har haft två veckor där jag inte följt mitt träningsprogram fullt ut men jag har tränat nåt nästan hela tiden. I och med magsjukan försvann 4 dagar av tuffare träning och den här veckan har jag tränat mer med känsla och låtit kroppen uttrycka sig själv mer genom annorlunda träning. Jätteinspirernade och vettigt tycker jag :) Idag var det dock dags för utegymmet och här är lite bilder från den träningen....
 
På väg med en tung ryggsäck som innehåller diverse träningsredskap =D
 
Uppvärmning runt dip bars alltid lika svettigt!!! Hoppa upp och ner och gå under/över/runt :)
 
Dags för abs, tungt men otroligt givande! Att hänga här på tid tar på absen jättemycket!
 
Dips med gummiband gör att jag kan göra riktigt djupa dips och kommer åt musklerna mellan skulderbladen.
 
Hängande scapular protraction på tid, orkar bara 20 sekunder här :/
 
Apgång är roligt men man får vara försiktig och verkligen använda muskler i hela kroppen, annars finns det risk för sträckningar i axel- och armmuskler.... Jag gillar att göra den med raka armar men vissa föredrar att svinga med böjda armar....
 
Scorpion-häng och tillbaka med hjälp av magmusklerna...
 
Här fick jag kramp i vaden och det var inte så skönt precis....
 
Två timmar gick jättefort fast jag inte körde ringar idag. Jag gjorde en del balans och benövningar också för att balansera upp mitt pass och jag var helt slut efter allt detta. Orkade knapt gå hem =D
Anonym
2016-06-19 @ 15:56:41

Duktig😊Kohta jatkan minäkin.Tänään tehtynä intervallit vielä iltatreenit edessä.Tsemppiä!

Svar: Tack! Samoin sinne <3
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0