God morgon träningsvärk :)

Igår blev det inte som jag hade tänkt mig med utegym.... det blev hemmagym istället med fria vikter och mycket handstående. Nu har jag träningsvärk lite varstans i kroppen och jag bara älskar den känslan. När träningsvärken inte är för jobbig så känns det skönt faktiskt tycker jag. Jag tänker att eftersom jag nu bytt ut maskiner mot fria vikter så jobbar kroppen annorlunda och inga delar kan vila riktigt under övningarna som de kan när man jobbar med maskiner, därav massa rolig träningsvärk ;) Älskar fria vikter och just känslan i kroppen att jag jobbar verkligen med hela kroppen :)
Idag blir det utegym när tid finns men jag längtar verkligen dit och att träna med ringar som ger så himla mycket för hela kroppen =D
 
 
Lite blomsterprakt från stan ♥
 
Ha en underbar dag ♥♥♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0