Härliga söndag =D

Nu är det sista dagen på den här veckan, vecka 7 och jag har bara varit på en långpromenad so far.... Men det ska bli mer lite senare på eftermiddagen.... Vad det blir får ni se senare ;)
Här är lite fler bilder från igår :)
 
Härifrån ska jag till upp-och-ner-häng på axlar, armar och skuldror (andra bilden). Den här övningen tar på hela coren med och lite på benen också. Jag hänger på tid inte reps. Klarar av 1,5 minuter just nu. Händerna tar mest stryk eftersom jag har artros i de men det går framåt och kroppen blir starkare
 
Här är ett passivt häng på tid typ 1 minut just nu istället för 10 sec. som det var i början :)
 
Här är ett aktivt häng på 1 minut :) (lyfter bort öronen från axlarna) åter jobbigt för händer men det gåt framåt...
 
Den här stocken väger 75 kg, alltså mer än vad jag väger... Tror ni att jag orkade lyft upp den? Neeej, så klart inte. Så stark är jag inte ännu men jag kommer att bli det =D
 
Två timmar har gått jättefort och jag är helt färdig!
 
Ha en härlig söndag ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0