Ingen skillnad än, men jag är starkare =D

Nej, det syns inte att jag har tränat 4 veckor mer i den senaste bilden, men jag är definitvt starkare i kroppen. Jag kan hålla handstående över 1 minut, alla olika häng över 1 minut osv som jag i början kunde bara hålla i några få sekunder så det går frammåt. Måtten tar jag inte just nu men vikten har tyvärr stannat vid 60 kg så jag har inte lagt på nåt den här månaden. Förklarligt nog med Norge-hiking och magsjuka så jag tänker inte stressa över den biten eller annat heller i den här utmaningen.
 
Nej, det har inte hänt annat än nya tights från dottern, Tack :) Jättesköna!
 
Ryggen har nog utvecklats mest då jag kör mycket övningar i ringar och bars och de tar på ryggmuskulaturen.
 
Jag fortsätter att jobba på på mitt eget sätt och ökar just nu inget i träningen. Som ni vet har jag bytt maskiner mot fria vikter och bara 3 övningar med de = marklyft (dead weight), militärpress och squats. Jag använder dock viktskivor, bulgarian bag och annat tungt i min rörelse- och stretchträning för att öka belastningen i kroppens muskler, bindväv, senor, ligament, ben och leder, som i sin tur resulterar i starkare kropp! Jag har också ett annat program med kroppsviktsträning som täcker det mesta... Hur ska jag hinna med allt haha! Jadå dygnet har 24 timmar och min träning tar bara 3 av dem så det finns tid om jag prioriterar mina träningstimmar =D
 
Ha en härlig söndag ♥
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0