My Playground ;)

Det här är min playground där jag tillbringar mycket tid och njuter av varje sekund.... Att vara här gör mig kreativ i rörelseträningen och jag känner mig fri, fri att hitta nya utryckssätt för min kropp och själ ♥
 
Jag vill våga gå utanför min trygghetszon och utmana, känna efter och utvecklas i min rörlighet... att känna utanför den trygga tekniken, utanför det inlärda mönstret och att locka fram inifrån och ut någonting som vill komma ut i nya skepnader och rörelsemönster i harmoni med mig själv ♥
 
Våga du också! Bara gör det! Det är inte farligt och du kommer att utvecklas otroligt mycket både på insidan och utsidan. Även om det känns läskigt (det hör till) våga utmana din rädsla och testa något nytt om det så skulle vara att köra bil i en storstad eller att åka båt eller som jag testar mina gränser i rörelseträningen =D
 
Sköt om er ♥♥♥
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0