Roligt med inspiration från en danslärare :)

Igår blev det en träningsdag då jag körde massa squats och fria vikter här hemma. Idag blev det träning med en inspirationsspruta från en dansskola. Min systerdotter Katja är på besök och till vardags jobbar hon som rektor och danslärare på sin egen dansskola i Finland =D Hon är otroligt duktig och inspirerande tjej att ha i närheten. Vi körde hennes koreografi i dag och rörlighetsträning som gav mersmak ;)
 
Underbar träning idag ♥
 ♥♥♥
Matilda Berlin
2016-06-14 @ 21:09:27
URL: http://matildaberlin.blogg.se/

Åh så härligt det ser ut! Älskar känslan av att inspirationen bara flödar =)

Svar: Tack! det var verkligen jätteroligt!
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0