Jag har ont i halsen :(

 Efter den fantastiska, lite deprimerande (hamstrings :() och roliga månaden har jag fått halsinfektion som inte låter mig sova....  Ni vet när man är bara tvungen att SVÄLJA hela tiden och det gör onte i halsen bläääää :(
Fast jag klarar mig och hoppas att den ger vika med neti-behandling och saltvattensköljningar för halsen. Jag måste ändå ut i friska luften trots detta och jag har varit ute läääänge idag! Solen och naturen är så välgörande och jag tror bestämt att jag blir bättre av att vistas i naturen ♥
Här är min skog som jag bara älskar! Den ger mig otroligt mycket kraft och frid ♥♥♥
 
och underbart väder lockar mig ut oavsett halsont.....
 
Det här är Sten, min bästis i skogen.
 
Balansen ska slipas ute i friska luften =D
 
upp eller ner spelar ingen roll =D
 
Ha en underbar dag ♥♥♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0