En ny vecka började på gymmet :)

Underbart när solen skiner redan kl 05! Jag åkte till gymmet fast jag hellre hade stannat kvar i sängen faktiskt! Träningsvärk i benen efter alla squats och hopp squats (som jag varvar djupa squats med) jag har gjort under helgen, jobbiga men roliga =D
 
Reklampauser är faktiskt perfekta träningstillfällen tycker jag =D
 
Jag har redan börjat med nya träningsrutiner som innebär att jag skippar alla maskiner men tar fria vikter istället. Jag gör typ bara 3 olika övningar med fria vikter nämligen squats, militärpress och marklyft! Det får räcka för mig eftersom jag gör massa annat med gummiband och med egen kroppsvikt. Jag använder också viktskivor eller bulgarian bag i olika rörelser men räknar det mer som stretching med motstånd haha =D som i de här bilderna från imorse :)
 
Ha en fin dag ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0