Fjärde veckan börjar med ben ;)

Jag har varit till gymmet och vips var 2 timmar bara försvunna! Det känns i benen då kan jag säga. Jag sprang på löpbandet som uppvärmning 20 minuter och sen de vanliga maskinerna för benen med squats i Smith maskin, där jag ökade från 30kg till 35kg, sakta men säkert... Sen var det olika ben curl och höft curlen där jag ökade från 50kg till 65kg =D skit glad! Och nu har jag fattat att i benpressen så väger själva plattan där man sätter fötterna 53kg!!!! + 30kg så jag pressar faktiskt 83kg i den maskinen!!! Inte illa för en spinkben haha =D och inte nog med det kunde jag äntligen öka lite i hamstrings curlen från 15kg till 25kg!!! Mina hamstrings sjunger numera, inte grinar =D....
 
Jag gjorde annat också typ lite stretch och rörlighet för armar/skuldror/axlar och lite annat för benen....OCH förlåt jag är en kass fotograf!!!!
 
 
Benlyft, INTE spark över boxen sakta, sakta, sakta.... tungan rätt i mun nu tant ;)
 
 
Ha en underbar dag ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0