Ingen morgonträning idag...

Kroppen var trötter imorse efter gårdagens pass, kvällspasset var Yinyoga på 75 minuter och efter min middag så blev jag trött och gick och la mig vid 21:30... Skallen var pigg vid 04:45 men kroppen ville vara kvar i sängen och det fick den till 06:30. Faktiskt skönt! Jag ska träna på utegymmet idag senare när jag får tid över så håll ut det kommer bilder på det senare ikväll =D
 
Här en bild på min fantastiska proteinfralla som jag hittade på Lidl, full på nyttigheter och massa protein! Ingredienser är som följer:(OBS! De frallor på just den här bilden är inte proteinbrödet utan nåt annat bröd.)
 
Mycket mumsiga frallor eller trekanter :) Jag fick tips om den på Vegansk träningsmats fb-sida :)
 
 
Ha en bra dag! ♥♥♥
 
Siri |Diabitfit|
2016-05-04 @ 13:58:42
URL: http://sirinilsson.se/

Gött med ett bröd som inte innehåller en massa hokus pokus =)

Svar: Ja men eller hur? Det är inte ofta man hittar något sånt :)
Yogini




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0