Redan fredag!

Veckan har gått fort och jag fortsätter på min utmaningsresa till mer muskler och fler kilon på kroppen =D Jag var inte på Yinyogan imorse utan sprang på löpbandet och gymmade istället..... Jag har blivit duktigare på att lyssna på kroppen och känslan i den och just den här morgonen kändes det i kroppen att springa på löpbandet är kanon! Jag springer hellre ute men mina knän tycker inte jättemycket om det på sommartid. När det är snö är det lite mjukare underlag och även löpbandet sviktar såpass mycket att det går bra för mig att springa på den. Ledsen för dålig bildkvalite men ändå en dokumentation på några övningar  =D
 
Alltid något att vara glad och tacksam över ♥ Jag kan fortfarande springa om än så på löpbandet :)
 
Resten av passet var det fokus på benstyrkan igen :) Här är det höftstyrkan och benen såklart som jobbar i leg curl-maskinen där jag tog 50 kg, 10 reps x 3
 
Benen och jag grinar illa fast jag bara har 30 kg i Smith maskinen 10 reps x 3.... men det här var sista övningen på passet med vikter så kanske inte så konstigt ;)
Jag gjorde många olika övningar med och utan vikter fast alla fastnade inte på bild....
 
Efter två timmar var jag hungrig och åkte hem för att fixa frukost. Jag drack såklart även en proteindrink och känner faktiskt nu när jag har utökad proteinmängden att musklerna mår bättre. Fast jag tränar så mycket som jag gör så är inte min träningsvärk så himla jobbig efteråt som det brukade vara för några år sen. Det är första gången jag tillsätter extra protein i min kost så här regelbundet och det känns som sagt bättre i musklerna. Muskeltillväxten har det dock inte hänt så mycket med tyvärr.... När 4:de veckan är slut tar jag en ny bild på min lilla muskelfattiga kropp och jämför med den "före" bilden som jag tog i början.... 
 
I helgen blir det mycket uteträning och utegym eftersom SMHI har lovat kanon väder =D
 
Ha en trevlig och solig helg ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0