Segt och ont...

Ont i ena foten begränsar träningen med 98 % just nu. Vet inte vad som är fel men rött, svullet, irriterad och ont utan någon yttre orsak... Ja ja shit happens och hoppas att foten repar sig fort. Lite is och linda kanske hjälper..... Hur som helst så går det segt med min träning just nu... haft några dagar nu som jag inte känt någon träningslust över huvudtaget. Kan ju vara så att jag behöver tid att smälta och landa i allt det som händer. Jag ska tillåta mig själv att ta den tid jag behöver för att hitta balansen igen och sen köra järnet eller återuppta den strikta träningen. Och nej jag har inte dåligt samvete eller känner ingen skuld för att dessa dagar blir utan så strikt träning.... Jag får ta en paus för att jag behöver en paus..... Jag har slutat upp med att lägga på mig eller andra någon skuld och jag vågar vägra dåligt samvete hela tiden för massa olika saker! Våga du också, det är jätteskönt och ingen slår ihjäl dig för att du vågar!!!
 
Jag planerar redan för nästa 8 veckors träningsupplägg och det kommer att skilja mycket ifrån det nu pågående upplägget kan jag ju säga. Det kommer t.ex. inte vara lika mycket viktträning och maskiner som nu, utan mer och mer egen kroppsvikt som jag kommer att köra med. Benen kommer nog ändå fortsätta med vikter eftersom de är min svaga punkt. Jag kommer att träna något idag men vad, vet jag inte än.....
 
Nu lite frukost med proteinbröd och massa frukt =D
 
Ha en underbar dag ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0