Utegym regerar just nu!

Det är en underbar tid nu när solen skiner och det är varmt redan på morgonen! Och jag är en lyckost eftersom jag kan promenera till jobbet och hem :) Efter jobbet ut och kuta till utegymmet igen ♥
Det var dags för armarna igen och ryggsäcken innehöll ringar, handskar och olika typer av gummiband för olika övningar. Sen blev det rörlighetsträning också som vanligt på olika sätt ;)
 
Alltså jag är som en unge när jag kommer till utegymmet och börjar klättra och apa på ställningar! Just love it ♥
 
 
och så lite stretching och balans innan hemgång :) Allt var ganska så jobbigt idag men jättekul =D
 
Livet är härligt så lev det på det bästa sättet du kan ♥♥♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

yoginis.blogg.se

Yoginis blogg handlar mest om träning och utmaningar som jag utsätter mig för i utvecklingssyfte ;)

RSS 2.0